Fredag :-)

Blev väckt av Carl kl 06:00 (sovmorgon med andra ord) Orkade inte ligga kvar och bråka med honom så jag gick upp duschade, åt frukost och satte mig för att jobba redan kl 06:45. Jag fick hjälp av 2 snälla killar. Gustaf undrade lite försiktigt om han skulle få betalt för det jobb han gjorde. Han kommer nog bli affärsman, inte dåligt att ha sin första löneförhandling som 5-åring. Johan gjorde bort sig igår när han lämnade barnen på dagis. Han sa -Vi ses i kväll. När jag vid middagen förklarade att pappa kommer hem sent så blev Gustaf arg. Pappa hade ju sagt att vi skulle ses ikväll. Det var bara att låta Gustaf ringa sin pappa och be om en förklaring. Efter kvällsmaten så började vi göra Farsdags presenter. När Gustaf fick syn på mina nya stämplar så ville han också göra julkort. Han gjorde ett till faster Anna. Det är bara att konstatera jag kommer få konkurens i julkorts tillverkningen i år. Det slutar nog med att Gustaf skickar egna julkort till släkten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0