Lång dag

Gick upp kl 06:00. Carl hade varit inne en gång men konstaterade att han hade lovat att inte bråka med sin mamma idag. Begav mig till Stockholm kl 07:00. Möte och lunch i Stockholm innan jag åkte hem igen. Var hemma redan kl 14 vilket var skönt för då hann jag göra klart allt som stog på dagordningen idag. Hämtade barnen kl 17 och när Bolibompa började satte jag mig och gjorde kort. Gjorde de 3 som syns nedan på mindre än en timme. Scrappiz har snabb pyssel som tema just nu men det har aldrig varit något problem för mig. Attans vad effektiv jag är :-)
Idag kom sakerna jag hade beställt från www.scrapbodan.se och fina presenter var det i paketet. Jag fick också en RAK från Erika på Scrappiz. Hon hade stämplat lite bilar, snacka om att det passar grabbarna. Tack än en gång Erika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0