Studiedag på dagis

Huu vad trött man kan bli av en studiedag. Idag har jag och grabbarna varit på IKANO huset och köpt kläder till Jul. Jag hittade en jätte fin kostym till Gustaf, en skjorta till Carl och fin skor till Gustaf. Kostymen har Gustaf inte fått se än, funderar på att ge den som julklapp. Efter ca 1 timme i affärer åkte vi till Busfabriken. Det var iof. inte så mycket folk där men man blir ändå ganska mör av 3 timmars stoj. Kom hem kl 15:30 sen har jag försökt jobba lite och nu började Bolibompa så nu har lugnet hägrat sig. Det blir nog inget pyssel idag :-( och imorgon ska jag till Eskilstuna och jobba....Jag som har så många idéer till kort och LO just nu.

Kommentarer
Postat av: Pia

Synd att jag åkte på förkylning just till studiedagen! Annars hade det varit riktigt kul att tillbringa den tillsammans!
Barnen blev jätteglada över inbjudningskorten och de kommer gärna!
Däremot fick jag ruggigt dåligt samvete över att jag inte släppte in er...Jag hade precis gått upp för att ta Panodil mot febern så jag kände mig inte på topp...sorry! :-(
Kram Pia

2007-11-21 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0