Full fart igen

Jag var piggare redan i Fredags men hoppade över träningen för att bli helt bra. Lördag morgon satte jag igång igen. 30 min på cykeln innan frukost. Sen tog vi barnen och åkte in till stan. Shoppade ett linneskåp på "Hjärta till Hjärta" som vi ska ha i sovrummet. Vidare in till stan och åt en shopping lunch på Yogi. Jätte gott och uppskattades även av barnen som åt upp nästan allt av de enorma portionerna.
Hemma igen så cyklade jag ytterligare 45 min, hade vin i sikte :-) Det blev bara 3 glas vin innan jag somnade.....

Söndagen tillbringade vi med att rensa ut papper och glas ur garaget. På eftermiddagen var det bandyskola för Gustaf och Carl fick följa med och leka i snöhögen. Jag passade på att träna och laga mat under tiden.
Ingenting scrappat sen träffen i Bestorp, nu samlar jag inspiration till den stora träffen på Söndag i Linköping. Jag har massor med kort som bara väntar på att få en plats i ett album. Just nu har jag dock inte så mycket tid över efter arbete, familj, högskolekurser och träning. Det är väl så att allt har sin tid.
Tänk vad jag ska vara kreativ när jag är smal igen och har tagit mina 22,5 poäng!!!!
Tills dess så får jag samla inspiration och projekt att ta tag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0