Höst i trädgården

Idag har jag varit på scrap träff i Bestorp. Tack Bettan för en välanordnad träff samt jätte gott fika bröd!
Jag gjorde dessa LO samt att jag gjorde klart ett minialbum till Gustaf. Det är konstigt vad snabbt tiden går när man har roligt. Jag kom till träffen 10:15 och vips så var klockan 14:30 och det var dax att åka hem. Det var meningen att jag skulle ta med Güstaf på Bandy skola men det visade sig att han hade fått feber så jag kunde sitta på tränings cykeln i 40 minuter istället. Inte nog med det om en timme ska jag ut och promenera med Sandra. Vi har gått ca 1 timme nästan varje kväll nu det är sååå skönt att komma ut varje dag.

Höst i trädgården

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, tiden går verkligen fort när man har roligt!

2008-01-14 @ 09:14:59
Postat av: Annika

Hej! Vi träffade varandra i söndags i Bestorp och nu hittade jag in här på din blogg! Det var ju kul! Vad mycket fint du har gjort!!

Mvh Annika

2008-01-16 @ 06:39:30
URL: http://fotodagbok.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0