Det blir aldrig som man har tänkt sig...

Jag hade tänkt vara ledig denna vecka och stöka, städa, pyssla, träna och ha det bra. Det började bra måndag städade jag ur förrådet, tvätten och kontoret. Tisdag gick jag igenom alla papper, fick iof jobba några timmar men det var väntat. Onsdag vaknar med feber och ont i halsen. Inen ork till någonting. Gjorde tappra försök att städa men var genomsvettig efter 5 minuter. Idag har jag varit lite piggare men har inte riktigt någon energi att göra något. Hoppas att jag piggnar till tills imorgon för då ska huset städas och det sista handlas tills på Lördag då vi ska fira lilla julafton här.
Jag som hade tänkt scrappa undan det som ligger innan julfotona blir framkallade *suck* vi får se om jag kanske hinner lite i mellandagarna.

Kommentarer
Postat av: Pia

Hoppas du mår bättre nu!
God jul!

Kram!

2007-12-23 @ 20:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0