Äntligen fredag!

Även om veckorna går snabbt så är det så skönt när det blir fredag eftermiddag. Jag saknar fortfarande Jennys och min fredagsfika men Malin ställer upp ibland :-)
I helgen ska vi fira Johan så morgondagen blir det nog mest städning och matlagning. På söndag är det nog dax att ta in utemöbler och börja kratta löv. Jag har inte ens tagit in några äpplen i år. Barnen har fått tagit med sig till dagis men jag har inte som förra året plockat in en massa. Som tur är så får vi inte så mycket frukt eftersom vi beskar så hårt i våras. Pyssel hoppas jag få lite tid över till men man vet aldrig det kan nog bli lite barnpyssel i varje fall.
Trevlig helg!
Nu ska jag åka och hämta fredags trötta barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0