Fredag igen

Tänk vad veckorna går snabbt. Nu har jag varit rökfri i mer än 7 veckor. Vilken befrielse att inte behöva känna sig som en slav under begäret. Det har förvisso resulterat i några extra kilo men det får jag ta tag i vartefter.
Jag har även sparat ca 2500:- det är mycket man kan göra för dom pengarna istället för att bränna upp dom.

Igår stickade jag klart Gustafs sockar + att jag gjorde ett kort av den senaste hÄngel och stÄngeln, bild kommer senare. Sen kröp jag upp i sängen med den sista Stieg Larsson boken. Jag har inte riktigt kommit in i den än, lite trögt fortfarande efter 100 sidor. Men det sägs att den är minst lika bra som de 2 första.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad stolt jag är att du lyckas hålla did rökfri. Du är toppen!!!!

2007-10-30 @ 20:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0