Helgen

I helgen så blev det ganska mycket pyssel. Jag gjorde 4 kort, de 2 tavlorna på mina gudbarn som finns under scrap. samt påbörjade en altrad box som jag visar när den är klar.
I helgen har vi också hunnit olja in och ställa undan utemöbler, städat undan löv från innergården. Haft Morfar på besök. Städat och lagat mat inför att Johans släkt kom på besök. Gustaf har varit hos en kompis. Jag har planterat om mina blommor. Vilket har blivit en del efter alla generösa besök av Malin. Vi har också varit en sväng till Linköping för att köpa krukor och olja. Det känns skönt att ha fått stöka undna lite.

Kommentarer
Postat av: Pia

Äntligen en blogg Åsa!
Jätteskojigt - ska bli kul att följa er framöver!!!
Kramisar
Pia med familj

2007-10-08 @ 09:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0