Johan fyller 35.

Idag vaknade jag kl 04:50. Carl var VAKEN och hade tråkigt. Somnade om efter att jag hade satt på TV:n åt honom. Han skulle bara se nyheterna!!!!
Kl 07:00 sjöng vi för pappa och grabbarna fick ge sina egentillverkade kort och tavlor. Gustaf ville ge sitt paket igår men jag försökte övertala honom att spara det tills pappa fyller år. Han svarade att det hade ju inte jag gjort så det skulle inte han heller. Johan lyckades dock få honom att vänta.
På lunchen var jag och köpte vin och mat till kvällen. Eftersom Johan redan har fått sin 35-års present så blir det bara lite god mat och dryck på tumanhand ikväll. Släkten kommer på Lördag. Så ikväll blir det inget pyssel. Kommer ha abstinens imorgon :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0