Ny vecka

Helgen försvann lika fort som den kom. Johan var ledig i Lördags så vi tog det ganska lugnt. Klockan fyra kom våra gamla grannar på besök. Det blev en tacco kväll som grabbarna älskar. Barnen somnade inte förän vid 21-tiden så på söndagen fick vi sovmorgon ända till 07:00. På söndagen åkte vi in till Linköping en sväng för att shoppa lite kläder jag hittade en jätte mysig Sand tröja.
Jag har inte pyssalt någonting i helgen. ledig tid har jag varit begravd i "Luftslottet som sprängdes" har bara ca 100 sidor kvar nu.
På söndags eftermiddagen var Johan och jag på Peters 50-års fest. Det var en skaplig fest med ca 150 gäster. Festen var på Yoggi i Linköping. Maten, underhållningen och sällskapet var bra men jag var lite besviken att det inte var asiatisk eller Indisk mat. Jag hade sett fram emot en stark asiatisk buffé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0