Och så var det fredag igen...

Igår scrappade jag en sida med det ena kitet som jag fick av Malin, tyvär kan jag inte visa sidan här eftersom det var på dagis barnen och dom får inte publiceras på nätet.

Idag började dagen inget vidare....Carl vaknade kl 04:50 och tyckte att det var morgon. Det tyckte inte resten av familjen.....05:30 ville han ha hjälp att sätta på en film, 06:00 hade han bajsat 06:30 ville han se en annan film som låg högst upp på hyllan. 06:45 gav jag upp och gick in i duschen.

Imorgon jobbar Johan så jag och grabbarna får hitta på något själva. På eftermiddagen och kvällen ska familjen Wahlberg komma på besök.
På söndag blir det 50-års kalas i Linköping, hjälp vad ska jag ta på mig?

Kommentarer
Postat av: Pia

Inte kul att behöva gå upp så tidigt! Det är sådana morgnar som man undrar varför man skaffade barn?
För min del är det dock en snabbt övergående tanke - men just i den sekunden?

Åh, du hittar säkert nåt i gömmorna?!
Kram Pia

2007-10-20 @ 15:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0