Pyssel med barnen

Gustaf har sett mig måla med distresser och vill göra som mamma. Igår tog jag fram färgerna efter maten. Gustaf var riktigt duktig att måla hÄnglar och stÄnglar. Carl målade mest.... Gustaf gör fina kort till dagisfröknarna. I förrgår gjorde han till Annelie och igår var det Susannes tur. Undrar vem som ska få kort ikväll???? Jag stickade nästan klart Gustafs sockar. Nu börjar det bli ont om vinterkläder....det är tur att jag åker till Ullared på Måndag. Det behövs både skor, overaller, långkalsonger och vantar.
Nu har min far åkt till Sydafrika igen så nu vilar företaget i mina händer....i 3 veckor.

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag skulle också vilja åka till Ullared - men jag får nöja mig med att beställa av farmor som åker dit på torsdag....
Har inte riktigt tid att åka någonstans just nu tyvärr...
Kram!

2007-10-11 @ 20:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0