Snart dax att shoppa

Jag har shopping förbud tills nästa lön (enligt mig själv -på pyssel saker i varje fall). Ullared kostade som vanligt flera tusen. Men nu behöver jag knappt lägga ut mer pengar innan jul på barnkläder eller presenter. Det jag vill shoppa är nya scrap-papper. Skulle plocka ihop en färgglad LO och insåg att jag bara hade enfärgade papper som var färgglada. Frågan är om man ska lägga in en beställning från USA och riskera att åka fast i tullen (resulterar i ca 200:- i straffavgift) eller om man ska beställa dyrt från någon svensk sida. Det är ju larvigt att samma papper kostar mindre än hälften i USA. Någon som har ett bra råd eller tips?

Grabbarna har nu kommit igång med sina målarlådor så nu målas det både morgon och kväll.
Frågan är vad jag ska göra ikväll? Jag har gjort 20 julkort, stickat klart julklappar, stickat nya raggsockor till barnen och tossor till mig. Hmm vem kan behöva något nytt? Jag ska kanske sticka nya varma tröjor till grabbarna, frågan är bara om dom kommer använda dom i så fall. Det är väldigt svårt att bestämma vad dom ska ha på sig numera.
Tack Pia för uppdraget att göra en tavla! Det håller mig sysselsatt ett par timmar i varje fall. Men inte ikväll.....

Jag får nog ta mig an Luftslottet som sprängdes helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag fattar inte vad du får din energi ifrån! Jag är oftast helt slut på kvällarna och det enda jag kan tänka mig att engagera mig i efter barnen har somnat är min hemsida/blogg och tv-n... Inte speciellt kreativt?!
Om du vill ha fler uppdrag framöver så har jag lite förslag...
Tack återigen för fikat!
Kram Pia

2007-10-17 @ 18:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0