Trött -dagen efter

Var på GeKås igår. Åkte kl 05:20 och kom hem kl 18:30. Det var massor med folk på Gekå:s inte alls som när Jenny och jag var där sist. Trots en smärre panik så fick jag tag på de flesta julklappar, en del födelsedagspresenter, overall, mössor, vantar mm till grabbarna. Köpte också vinterskor samt ett par nya gymnastikskor till Carl (som blinkar vilket jag inte visste när jag köpte dem). Grabbarna hade mer eller mindre julafton här i morse. Båda barnen verkade uppskatta sina skor bäst. Blixten målarlådan var inte alls så populär som jag trodde den skulle bli men det kanske blir mer målande ikväll.

Kommentarer
Postat av: Pia

Skulle tro att Carl kommer bli hur stolt och glad som helst över sina nya skor...
Skönt att ha julklapparna klara - vi har inte ens börjat...
Ha de bäst!

2007-10-16 @ 08:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0