DR KOKO

Hinner inte med något kreativt just nu. Försöker sticka lite på en poncho men det går sakta, har kommit ca 10 cm. Scrappa har jag inte gjort sen vi hade träff här förra torsdagen. All ledig tid just nu går åt till träning och studier. Jag börjar se slutet på mina kurser nu och det käns skönt samtidigt som det har varit en lärorik vår. Idag kom det en tullfaktura på mina alfabet men det blev ändå en riktigt bra affär, sparade ca 700:-/per alfabet mot om jag hade köpt dom i Sverige. Ska nog shoppa mer från USA, just nu är det en riktigt bra affär eftersom dollaren är så låg. Varför slår inte dollarkursen igenom i dom Svenska Scrap butikerna? Dom borde ju också få lägre inköpspriser....
Jag har varit med Gustaf till läkaren idag och ÄNTLIGEN har vi fått hans hjärtfel avskrivet. Han har numera inget blåsljud på hjärtat som han har haft sen födseln. Läkaren sa att med hans värden så kan han bli astronaut, något som Gustaf uppskattade. Men bäst med hela US vistelsen var nog sjukhus clownen KOKO. Helt otroligt att några personer arbetar ideellt med att roa sjuka barn. En stor eloge till er!
DR KOKO
Den som är intresserad kan läsa mer om DR KOKO här http://www.lio.se/templates/NewsPage.aspx?id=23495

Kommentarer
Postat av: Pia

Härliga besked!!! Gud så skönt!
Kram!

2008-04-10 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0