Eagels konstert och barnfritt

Det var en jätte skön helg. J och jag lämnade barnen hos min syster och mamma och tog sen T-banan in till centrum och hotell Sergel Plaza. Gjorde oss i ordning och sen strosade runt på stan en stund innan vi åkte till Globen och åt middag med J`s föräldrar och deras bekanta. Eagels spelade 19:30 till 23:00 med endast en kort paus. Det var en slutsåld Globen och jag tror att dom flesta var mycket nöjda med konserten. Det var i varje fall vi.
Söndag morgon vaknade jag kl 08:00 (ny tid) och hade bestämt mig för att nyttja hotellets gym så ombytt och klar traskade jag ner till receptionen kl 08:05 men tji fick jag, gymet är stängt på söndagar. Jag fick istället väcka J och dra med honom på frukost. Redan kl 10:00 var vi hos min syster för att hämta barnen. Vi var kvar i Stockholm tills efter lunch och njöt av att våren äntligen hade kommit. När vi kom hem tog jag en 1 1/2 timmes promenad med stavarna och bara njöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0