Vikten

Ja det var ett tag sedan jag rapporterade hur det går med min vikt.
Det gick ju som smort i början, nästan -1 KG/vecka men sen sa kroppen STOPP!!!!
Trots att jag tränade minst 6 timmar/vecka med cykling, stavgång och vanliga promenader.
Jag laborerade med mer träning, mer mat, mindre mat, mer vatten, mer fett ja alla tänkbara varianter och var nära att ge upp.
Resultatet så här långt -9 KG, -19cm i midjan (helt sjukt att midjan var så stor)
Så nu är jag i varjefall halvvägs till målet.
Kan nu ha mina jeans i storlek 29 men räknas fortfarande som övervikitig enl. BMI-tabellen.

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Åsa
Bra jobbat tycker jag, det är svårt att låta bli alla frestelser så varje minus på vågen är ett jätteplus för dig.

2008-04-10 @ 18:18:55
URL: http://cke.se/scrap/blogg.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0