Carls blink skor

Tänk vad mycket man kan hinna på en fredags kväll. Hämtade barnen kl 16:00. Klippte båda barnen, lagade och åt mat. Tränade en timme. Tittade på Harry Potter med Carl, han somnade kl 18:30. Pysslade med Gustaf och gjorde kortet nedan. Gustaf somnade kl 19:30 samtidigt som grannen var här en stund. Tittade på Lets Dance och Hjälp samtidigt som jag stickade klart byxorna till Malins gris. Sen scrappade jag denna LO. Nu (22:45) ska jag gå och lägga mig. Johan jobbar imorgon så jag och barnen får hitta på något själva. Just nu så längtar jag bara tills på söndag då det är stor scrap träff i Linköping.
Carls blink skor

Kommentarer
Postat av: FruGrip

Ja jösses vad du hann själv har jag tänkt göra lite tack kort men inte kommit till skott än. Alltid är det något ivägen...*suck*
nån träff i linköping storträffen kommer jag INTE på, tiden finns helt enkelt inte.
Ha en trevlig helg.
Kram Cissi

2008-02-03 @ 10:18:11
URL: http://www.gripdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0