Scrap helg

Åhh så roligt det vara att i lugn och ro sitta från kl 10 till kl 18 och bara scrappa, fika och prata med likasinnade. Som vanligt har jag lite prestations ångest och gjorde hela 8 LO och 1 kort på dessa timmar. Jag deltog i 2 av 3 tävlingar men van inget denna gång. Shoppade massor med nya roliga saker. Trodde att jag skulle tröttna under dagen men inspirationen bara sprudlade. Jag har massor med idéer kvar som jag vill förverkliga inom kort. Tyvärr så kommer min tid mest gå åt till jobb, studier och träning framöver men onsdag kväll är inbokad för pyssel i Lambohov. TACK alla som var med och anordnade scrapträffen i Linköping!!!!!!!
Busfabriken 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0