Stora scrapträffen

Har nyligen kommit hem från den stora scrapträffen i Linköping. Jag är såå nöjd med dagen. 8 LO och ett kort har jag gjort idag. Jag får se om jag hinner scanna imorgon, nu orkar jag inte. Det är så skönt att få utlopp för all kreativitet och alla idéer som jag har burit på ett tag nu. En del shopping blev det visst också. Jag vill testa embossing och målning med lösningsmedel och "penna"...jag visar när jag har testat.

Ett stort TACK till alla som gjorde träffen möjlig!!!! Ni är underbara!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad kul att du kom och att du hade det trevligt!!
Det är ni som möjliggör träffen!!
Vad mycket fint du skapade! Har inte orkat fixa in mitt än jag är mer förkyld än någonsin idag ett bakslag efter helgen misstänker jag men det var det värt!

Ha det bra

2008-02-04 @ 12:06:38
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0