Min nya gris

Jag fick ett brev från Karin i Torsdags där hon skrev. "Tänkte att du skulle få något att bita i....eller är det bara scrapbooking som gäller?! Nu har du något att pyssla med i varje fall, tid är ju allt man har eller hur?!" i brevet låg en virkbeskrivning på en gris. Jag kunde inte motstå frestelsen så det var bara att sätta igång. I Lördags var den klar. Nu är bara frågan, ville Karin ha en gris eller vad ska jag med denna till?

Min nya gris
På grund av grisprojektet så har jag inte scrappat något i helgen men det gör bara att jag har fått ny inspiration. Fick också en beställning på en ny gris av Malin men hon fyller inte år förän i Augusti så det hinner jag.

Kommentarer
Postat av: Pia

Söt gris! Tyvärr skulle den inte överleva länge i det här huset... (Trubbel apporterar allt - men tuggar inte sönder, det gör däremot gärna Atlas om han får möjlighet)
Kram!

2008-01-21 @ 20:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0