Oj oj oj, vilken helg!

Vet inte vart jag ska börja....

I Torsdags var jag först i E-tuna och hade möte, på vägen hem shoppade jag en stor studsmatta till barnen, tror ni att dom blev överlyckliga?
Hem hämta barn, åter in till LInk. Kunde inte motstå en BIA maskin hos Minelle. Till Johans jobb för att sedan bege oss till Ödeshög och titta på Jack Russel valpar . http://www.lonnebogard.dinstudio.se/news_1.html

Lördag var jag i Linköping och scrappade hela dagen, jag jobbade med mitt Legoland album. Fick massor gjort, se bilder nedan.
På kvällen kom Sandra förbi och vi hamnade tillslut på Harrys i Linköping....

Söndag morgon ringde barnens kompisar och ville leka så det slutade med att Johan och jag blev själva hemma, jag fortsatte då med mitt Legoland album samt att jag gjorde Annikas utmaning från Swapen. (Vi hade gjort i ordning kit som lottades ut bland deltagarna på träffen i Lördags. I kitet låg en utmaning i form av en skiss) Bilder kommer på den inom kort.

J och jag har nu pratat igenom detta med hund och vi har bestämt oss för att köpa en valp som ska heta Blixten Mc Queen. Jippii!!!!!!!!!!!!!!! Barnen vet fortfarande ingenting, ska berätta det i kväll. Dom trodde att vi bara var i Ödeshög för att titta på söta valpar :-) Gustaf undrade lite försiktigt i vilken affär man kunde köpa hundar eftersom han så gärna vill ha en hund.
Blixten är mestadels vit med lite brunt kring öronen. Bilder på Blixten kommer till helgen.

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Kul :) Om du hinner får du gärna kolla in bilderna från photoshooten i min blogg och rösta på din favorit :)

2008-06-02 @ 16:30:40
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0