Vilken cool hund!

Nu har vi firat midsommar tillsammans med några vänner. 
Jag slutar inte att förvånas över Blixtens lugn. Under tiden jag plockade fram fika så la han sig på Mickes fötter och tittade på när barnen stojade runt. Sen var vi på traditionellt midsommarfirande i Björsäter, massor med folk hundar och får. Blixten travade på brevid oss som om allt annat inte fanns. Alla människor som stannade och hälsade, viftade han på svansen åt och vissa fick sig nog ett lekfullt bett. Senare på kvällen när barnen hade en ganska högljudd lek i huset kom han till mig och somnade gott i mitt knä. Jag tror aldrig att jag har träffat en så lugn Jack Russel.

Det har inte blivit så mycket kreativt denna helg men imorgon ska jag på Linköpingsträffen så jag kan mätta lite av min abstinens. *längtar*

Kommentarer
Postat av: FruGrip

Guuuud vad snygg din blogg har blivit! Vill också!

Trevlig midsommar i efterskott

Kram Cissi

2008-06-21 @ 23:52:46
URL: http://gripdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0