Jag har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad av Annika att svara på dessa frågor.
1. Gör du kort eller scrappar? Jag började med scrap men efter ha förälskat mig i hÄnglar och stÄnglar även börjat göra kort.
2. Favorit färg som du gärna använder? Blått, grönt, rött, svart

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan? blommor, brads och stansat.

4. Vilket är ditt bästa köp? Skärmaskinen och Grodan

5. Finns det något du ångrar att du köpt? En tagmaker helt värdelös. Man ska böja in stålkanterna runt ett papper för att göra en tag men jag får det inte snyggt.

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst? Min familj

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken? Lösnummer av Scrapbooking mm

8. Favorit pysselblogg du brukar besöka? Jag går via Annikas sida till Ostgotascraps medlemmars bloggar beroende på tid.

9. Vad/vem inspireras du av? Jag inspireras av mina barn, Scrappiz och andras bloggar.

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då? Hmm har precis shoppat alla CB alfabet så just nu är det nog pappersförådet som skulle behövas fyllas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0