Påsken kommer tidigt i år!

Helgen har varit så lugn och skön. I Lördags var hela familjen ute i trädgården och vårstädade, solen värmde ordentligt så vi bestämde oss för att bjuda farmor och farfar på grillat på kvällen. Händerna ser ut som jag har slagits med en katt och den obligatoriska blåsan brevid tummen är på plats men trädgården blev fin. Det är bara äppelträden och lite i kryddlandet kvar att städa.
Söndag morgon gav jag och Gustaf oss ut på motionsrunda. Vi sprang/gick en mil. Gustaf kämpade på och agerade hare åt mig. Det är såå skönt när man kommer in och kroppen har fått jobba ordentligt. Resten av dagen bestod i tvätt, pyssel, dataspel och stickning. Sjalen är nu klar, kort kommer inom kort. På kvällen såg alla i familjen utom Gustaf den sista Harry Potter filmen. Gustaf tycker nog att dom är lite otäcka för han skulle prompt se på Disney just då. Jag och Carl gjorde varsitt Påsk kort, Gustaf gjorde ett kort till Mormor. Men det vill jag inte scanna för då får jag glitter i hela min scanner :-)

Påsken kommer tidigt i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0