Söndag kväll

Det blev inget pappers pyssel denna helg, endast lite shopping på scrap loppisen i Malmslätt.
Lördagen var jag och Carl själva eftersom Gustaf var med pappa på jobbet då passade vi på att åka till simhallen. På kvällen var det middag hos grannen. Jätte god mat och trevlig sällskap, barnen hade också roligt, Gustaf ville gå tillbaks imorse kl 7:30. Jag tror inte att grannen hade uppskattat ett besök så dax. Idag har vi som sagt varit på scrap loppis och sen belv det en sväng till IKEA, jag köpte mig ett till skrivbord för att få lite mer arbetsyta på mitt kontor/pysselrum. Jag har stickat en del på en ny sjal men inte ett enda papper har jag klippt eller rivit i denna helg. Jag får ta igen det imorgon då det är scrapträff i Linköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0